اردلان ایـــرانـــــــــــــــه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


تمام زندگیم بهش بسته ست

وایییییییییییییییییییییییی بچه ها

من دیه رد دادم بخدا

مگه این امیر نگف که با اردلان قطه رابطس؟؟؟؟؟

 از بس تعجب کردم به محض اینکه عکسو دیدم گفتم بذارم یکم باهم روزه تعجب بگیریم....

حالا نظرتون چیه؟؟؟

من که خیلی خوشحالم

لا لا لای لای، لا لای لای

اردلان طعمه.امیر تتلو.نادر کوهستانی(عینکیه).امیر دیوا(سیبیلوئه)

****

راستی اردلان میگه خیلی زود میخواد اهنگو بده

این دفه با دفعات قبلی فرق داره

من از طرف اردلان بهتون قول میدم!!!(باز رفتم تو جو)

این شما و اینم از کاور اهنگ <<تنت از الماسه>>


ولی خودمونیمااااا چقد اسمش مزخرفه ایشششششششششش



نظرات شما عزیزان:

Aʟıяεzα
ساعت18:27---24 خرداد 1393

پاسخ:شما دیه برا چی تعجب کردی؟؟؟


sara hoshmand
ساعت4:28---2 خرداد 1393
داره اتفاقا نصفشم تو دی دی و اینستا گذاشته بود گوش کردم کثافت چقدر قشنگ بود
الان فازه اردلان رو تنه نمیدونم چرا والا
پاسخ:خخخخخخخخ اره منم دفتم گوش کردم باحال بود سگ مصب


sara hoshmand
ساعت14:26---31 ارديبهشت 1393
دقیقا یه سوال

کجای اسمه تنت از الماسه مزخرفه

من که هم اهنگشو دوس میدالم هم اسمشو اصلا حرف از اردلان نزن که من فداشم
پاسخ:ولم کن تو رو خدا...آییییییییییییییی اونقد بدم میاد از این اسم که نگو....یه اهنگ دیه هم داره به اسمه گرمه تنت...گیر داده به تن یارو...تنت از الماسه و هوس تنه تو و چمیدونم گرمه تنت...ایییییییش


لعیا
ساعت12:46---31 ارديبهشت 1393
سلام این وب جدیدمه ازاین به بعد بیا این جا مرسی

آبتین
ساعت23:44---30 ارديبهشت 1393
هههههههههههه

ولی به نظر من اسمش بهش میاد

چون خودشم مذخرف میخونه

صداهم نداره
پاسخ:عمه من بود یه ساعته از اردلان تعریف میکرد دیه نه؟؟؟


درسا جون
ساعت23:39---30 ارديبهشت 1393
وبلاگ قشنگی داری



پاسخ:مرسی گلم


لعیا
ساعت13:47---29 ارديبهشت 1393
سلام نادیا جون چرا مطلب نمیزاری؟
پاسخ:بیام مطلب بذارم کی امتحانامو بدم؟؟؟کی 20 بگیرم؟؟؟اگه این چن وخ خرخونی نکنم موبایلو نتو لف تافو ازم میگیرن ایششششششششششش


Sara hoshmand
ساعت12:08---28 ارديبهشت 1393
سلام نادیا جون

داستانت خیلی عالیه

قسمتها بعدش کی میذار؟؟؟؟

به منم سر بزن
پاسخ:مییییییسی قربونت...بذا امتحانام فینیش شه...اومدم


لعیا
ساعت20:06---29 فروردين 1393
سلام نه بابا مگه بیکارم دعا کنم

اسم کی مزخرفه؟؟؟؟؟؟
پاسخ:وااااا چرا؟؟؟؟ گریه کنم؟؟؟؟ همین تنت از الماسه اه اه اه راستی لعیا حوصله داری داستانامو بخونی؟؟؟ راستشو بگو هاااا اگه نمیخونیم اکشال نداره....یکی از همین رفیق فابریکای الاغم هم نمیخونه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : اردلان طعمه, اردلان طعمه در ایران, جدید ترین عکس های اردلان طعمه, امیر تتلو,
جمعه 29 فروردين 1393 1:42 |- نادیا -|

طراح سجاد تولز